Wat is narrowcasting? Narrowcasting is afgeleid van de term broadcasting. Zoals je misschien al weet, staat broadcasting voor het breed uitzenden richting een groot publiek. Hier vallen TV-programma’s bijvoorbeeld onder. Het Engelse woord ‘narrow’ staat voor ‘klein’ of ‘dichtbij’. Narrowcasting, ook wel digital signage genoemd, wil dus zeggen dat de boodschap wordt uitgezonden op een bepaalde […]
De meest populaire relatiegeschenken op een rijtje
De meest populaire relatiegeschenken op een rijtje Op zoek naar inspiratie voor een passend relatiegeschenk? Wij vertellen je welke relatiegeschenken het meest populair zijn en waarom dat zo is. Deze relatiegeschenken zijn bruikbaar voor vrijwel elke doelgroep, dus dan weet je ook meteen dat het hoe dan ook goed is. Je eerste gedachte bij […]
Welkom bij Promoboer
Wat zijn de meest voorkomende reclame missers? Reclame missers zijn alledaags. Ze komen voor bij kleine en grote bedrijven. Van het invullen van advertenties tot aan het aankopen en uitdelen van promotiematerialen, give-aways en premiums. Sommige fouten kunnen toegeschreven worden aan pech, maar bij de meeste is het toch een gebrek aan voorbereiding, onderzoek en […]
Tips en Trics voor Google Adwords
Hieronder geven we je in het kort een aantal tips en trics over Google Adwords uitbesteden, wat is het en hoe werkt het? Hoe en wat? Google is de grootste partij om zaken mee te doen als het gaat om advertenties op het internet, hun marktaandeel wordt geschat op 85%. Steeds meer advertenties verschuiven van de […]
Waarom kiezen voor een reclamebureau?
Je bedrijf kan wat extra publiciteit gebruiken, maar je weet niet goed waar je moet beginnen. Je kan wel wat hulp gebruiken en daarom wil je graag een reclamebureau inschakelen. Maar waarom is dit een goed idee? In dit artikel leggen wij jou graag uit wat een reclamebureau precies doet en waarom het handig kan […]